This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikke&Kasper

Vi er et ungt par, som gerne vil ud og rejse i asien i et par måneder, men grundet min kærestes uddannelse, kan vi kun komme afsted i slutningen af juni, juli og august. Hvilket giver os max 2½mdr…

Vi ved at det er dårligt vejr i store dele af asien i den tid, men hvilke steder er der som man kan besøge uden at skulle have gummistøvler med? 😀

Vi vil gerne til Thailand og har hørt at Bangkok og øerne omkring koh samui skulle have fint vejr.

Hvor vil I ellers anbefale os at kunne rejse hen, vi har aldrig været udenfor Europa før.

På forhånd tak 😀

comeawaywithme

Man kan sagtens tage til Thailand på den tid af året uden at have gummistøvler med. Regntid betyder ikke at det regner 24 timer i døgnet. Ofte betyder det bare at det regner en halv time om eftermiddagen eller noget i den stil. Jeg har flere gange rejst i Thailand i de tre måneder uden meget regn. Er uhelet ude kan det got regne et par dage i træk, men et er sjældent jeg har været ude for det. Derudover er det et godt tidspunkt at rejse i Malaysia, hvor regntiden først starter i August. Men I kan også sagtens rejse i feks Laos, Cambodia eller Vietnam.

Go tur.

Anonym Rikke&Kasper

Det er også hvad vi har fundet af efterhånden, men hvilke steder kan anbefales besøge? Jeg vil gerne tage dykkercertificat og ellers vil vi gerne ud og ride på elefanter og besøge en nationalpark med aber/orangutanger? Ellers ved vi ikke helt hvad vi går efter.. Vi har snakket om måske at bruge noget tid i malaysia og måske den Malaysiske del af Borneo.. Derefter vil min kæreste gerne til Australien, men jeg har set at der også skulle være fint vejr på Bali? 🙂

Vi er meget i tvivl om hvilken rute vi skal tage da vi som sagt ikke har den store erfaring eller viden omkring Asien.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account