This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym JosefineKal

Min kæreste og jeg rejser til oktober 4½ måned til asien. Vi starter i Nepal og skal derefter til Malaysia, Thailand, Cambodia, Laos og Vietnam. Det er første gang vi skal rejse som backpackers og vi har derfor intet udstyr på forhånd. Spørgsmålet er så hvor vi skal købe det? Vi har været rundt at kigge i forskellig butikker som eventyrsport, spejdersport og friluftland, men synes priserne er i den dyre ende når budgettet er lidt stramt. Vi har snakket om at købe en del af udstyrret når vi kommer til Nepal, men derfor vil vi gerne købe især sko og tasken hjemmefra. Er der nogen der har nogle gode råd til hvor vi kan købe dette til en fair pris uden at gå på kompromis med kvaliteten? har hørt nogle snakke om at der hver sommer er nogle store outlets i odense her om sommeren, er der nogle der kan bekræfte dette, og i så fald hvor det er? 🙂

På forhånd tak for hjælpen..

mvh. Josefine

Anonym Camilla

Prøv at kigge På travelshoponde.dk. Der har vi købt vores tasker og har været rigtig glade for dem på flere backpackerture. Ma skal batr vide hvad str man går efter på forhånd… Ved de også haren del andet udstyr

Anonym Claus

Nu ved jeg ikke, hvilken form for udstyr, I tænker på, men har I en rygsæk, så er I da godt på vej.
    Nogle vælger også at rejse med en taske eller kuffert.

Jeg vil foreslå jer at kigge her på siden, evt slå et opslag op under køb/salg, der er Den Blå Avis, Gul og Gratis. Og så tror jeg, at I tænker på Friluftslageret, som har udsalg i Odense. Friluftslageret.dk.

mvh
    Claus

Anonym Lisbeth

Hvilket udstyr har I, i tankerne?

Man kan købe stort set alt i Nepal, men skal være opmærksom på, at der sælges mange kopi produkter.

The North Face har et outlet i Kathmandu på Tridevi Marg (lige udenfor Thamel i retning mod Garden of Dreams). Her kan I være sikre på, at alt er originale produkter og prisen er den halve eller mindre end i DK.

I nærheden er det også en Sherpa Outdoor Store, som sælger lokalt producerede mærker af god kvalitet. Ved at handler der, støtter I den lokale økonomi, hvilket (jeg synes) er en god ting.
    Der ligger også outlets fra Mountain Hardwear og Salewa.

Det er en rigtig god idé, at købe vandresko/-støvler hjemmefra og ‘gå dem til’ inden afrejse.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account