This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym beaoglars

Hej folkens.

Min kæreste og jeg havde planlagt en tre ugers tur til Filippinerne til Januar, men nu er det vist bedre at finde et andet sted, men hvor?

Vi leder efter strand, dykning, snorkeling, evt. lidt trekking og rafting. Vi rejser på et lavt budget og vil finde et land der er billigt nok til at ikke at være for begrænset. Vi bryder os ikke meget om pakketure og vil gerne leje en motorcykel, som vi kan rejse rundt på og derfor skal vi finde et land der er sikkert at rejse rundt i på egen hånd.

Vi leder efter steder hvor vi kan finde små hytter på stranden, da vi får knopper af store hoteller, hellere siv end mursten. Det bedste ville faktisk være om en af jer havde en lille ø til salg, som vi kan have helt for os selv? Så dyr kan en lille ø i asien ikke være de har så mange 😉

Sidste år var vi i Thailand (nord og øst) så vi vil helst finde en anden mulighed, men holder syd Thailand åben som sidste mulighed.

Vi vil gerne tage et Padi OW, så det er vigtigt at der er gode muligheder for dykning, så det bliver ikke limfjorden!

Anonym Sjove Lars

Google is man’s best friend

Anonym Anonym

Det var da et kløgtigt svar! Jeg er fint bevist om Googles eksistens og dets brug, men det kunne jo være nogen lige havde været i et land hvor disse ting lige passede.

Anonym Lisbeth

Jeg rejser til Mindoro på det tidspunkt.
    Jeg er i kontakt med flere dernede som fortæller at denne ø ikke er berørt.
    Og alt nord for skulle være ok.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account