This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg har netop opdaget at mit telt er for “højt” til at kunne være i min ny indkøbet 65 l. rygsæk !!
    – Skal man dele teltet i flere poser, med teltstænger i en og oversejl mm. i en anden pose ?
    – el. skal man spænde det uden ? – Hvilket jeg ikke synes der er plads til !!
    HVAD GØR I ???

Anonym Backpackers Online

Et godt råd, pak din rygsæk med teltet udenpå! På den måde ungår du at skal tage alt ud af rygsækken hver dag….eller hver gang du skal bruge dit telt. Selv om du synes, når du tager af sted, at der er rigeligt med plads i din rygsæk, vil der altid være for lidt plads når du har rejst et stykke tid…Murphys lov tror jeg! Og selv om du har rigeligt med plads, sidelommer eller ej, så tag ikke mere end 20 kg med. dels for at undgå overvægt (forskelligt hvor du er) og dels fordi du får svært ved at gå med for meget på ryggen. Og nogen gange kan man komme ud for at gå MANGE km. En god ting er der imod måske at have en lille rygsæk ved siden af (tager den på forfra, når man har fået den store rygsæk på) til mad, eller hvis du skal ud på en lille udflugt, hvor den store er for stor. Men ellers håber jeg du får en rigtig god tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account