Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502536
     Den Rejselystne

      Tjae!

      Har faktisk tænkt på om man som alternativ til underkategorierne i “rejsecafé” kunne få et lille chatforum op at køre??
      Jeg ved ikke, hvad så’n et forum kræver, men jeg bruger meget tid inde på hjemmesiden og kan godt lide at hjælpe/høre fra andre rejsende (kommer gerne med nogle af mine erfaringer) i form af f.eks. mails, men har tænkt, at et chatforum med direkte kontakt kunne være en idé!

      Bare et forslag!

      #3502537
       Peter Vejrum Terp

        Dejligt at høre der er folk der bruger vores side og har en mening om hvad der kan gøres bedre.
        Det er den eneste måde vi kan få lavet Backpacker Planet til en endnu bedre portal.

        :O) Skriv endelig flere ting hvis der er noget der kommer jer på hjertet

        #3502532
         skall

          Jeg synes det ville være lækkert at kunne skrive mere på opslagstavlen, når man søger rejsekammerat… Man kunne evt lave en kort præsentation som nu, og så lade folk klikke ind og læser mere omkring det? Det savnede jeg….

          #3502533
           Peter Vejrum Terp

            Det lyder faktisk som en ganske god ide!
            Vi vil tage det op til vurdering og se hvor meget arbejde der ligger i at lave en sådan funktionalitet. Så det er meget muligt at denne funktion kommer på senere i år.

            MVH
            Peter Terp
            Stifter og Programmør

            #3502535
             Den Rejselystne

              Vil starte med at sige, at det godt kan tænkes jeg kommer med flere indlæg end dette 🙂 !

              Men når jeg har været inde og skulle opdatere min profil eller svare f.eks. her i “rejsesnak”, og har skrevet en længere “smøre”, så bliver jeg hægtet af mit logon og er ikke sikker på, at det jeg havde skrevet er blevet gemt! Ved ikke om man kan gøre noget ved det, men det har irriteret mig lidt!?

              #3502540
               Peter Vejrum Terp

                Små forbedringer:
                • Man bliver hægtet af logon… Det problem skulle være blevet løst, der er nu en timeout på 40min. Skriv endelig hvis det stadig ikke virker optimalt.
                • Der var en mindre fejl på visning af “Jeg har rejst i” under ens profil. Den er fikset
                • Under dagbogen bliver nyeste indlæg (indlæg der er mindre end 4 dage gamle) markeret op med en lysere rød.

                Der vil løbende blive lavet tiltag for at forbedre siden… Vi kigger naturligvis på jeres opfordringer :O)

                #3502524
                 admin

                  Her på Backpacker Planet er vi altid interesseret i at få siden til at blive endnu bedre – og vil gerne høre hvad der skal til for at siden bliver endnu bedre.

                  Kom med ideer til forbedringer af sektioner, ideer til nye sektioner – kort fortalt vi vil godt høre din mening.

                  Vi har f.eks. lige lanceret en Dagbogs funktion på Backpacker Planet, vi ved den har mangler da den er helt ny, men hvad kunne i tænke jer:
                  Dagbog

                  Ud over det har vi lavet en sammenlignings side til flybilletter. Sammenlign flypriser

                  Hvad vil i gerne have mere af?

                  Vi kan naturligvis ikke bare lave alle jeres ønsker fra den ene dag til den anden, efter som det hele foregår på frivilligt basis. Vi kan heller ikke garantere at alle ideer bliver ført ud i livet. MEN vi vil gøre vores bedste for at få tingene lavet.

                  #3502762
                   Anonym

                    Generelt er jeres hjemmeside god. Men jeres behandling af konkurrencer- i dette tilfælde artikel konkurrencen fra JANUAR 2005 – er under al kritik! Jeg har flere gange kontaktet jer og fik de første par gange at vide at I endnu ikke har fundet en vinder, men nu får jeg ikke længere svar!?! Er der fundet en vinder? Eller var det bare en meget dårlig måde at få artikler på uden at indfri præmierne??
                    -Ida

                    #3520412
                     none

                      Er det muligt, at forbedre siden “Rejsesnak” så der ikke kommer så mange spam indlæg eller slet ingen spam indlæg?
                      Mvh. Jesper

                      #3520414
                       none

                        Er det muligt, at forbedre siden “Rejsesnak” så der ikke kommer så mange spam indlæg eller slet ingen spam indlæg?
                        Mvh. Jesper

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

                      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                      Log ind med brugernavn & kodeord

                      eller    

                      Glemt dine oplysninger?

                      Create Account