This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mette Overgaard

Hej. Vi er to piger der gerne vil rejse fra Thailand til Laos. Indtil videre har vi fundet flybilletter for godt 1000 DK. Vi vil høre om nogle kender til evt billigere løsninger med tog eller lignende?

Anonym Magnus

Thailand og Laos er nabolande, så det er ikke nødvendigt at flyve. Der går både bus og tog, og begge dele koster en hel del mindre end 1000 kr. Hvilke byer vil I rejse fra og til…?

Anonym Mette Overgaard

Vi vil gerne til Vang Vieng og tube 🙂 Men vi har ikke planlagt hvor, vi vil hen endnu præcist. Kunne forestille mig, at vi vil rejse fra det Nordlige Thailand til Laos, har du nogle gode forslag? Ved du om man skal have en udrejsebillet i Laos og om en togbillet fra Thailand tur/retur er nok bevis for udrejsen, og om man overhovedet behøver at bevise at man forlader landet igen?

Anonym Claus

Når du rejser over land, behøver du ikke at vise returbilletter.

mvh
    Claus

Anonym DeXter

Hvis i er i nordthailand. Skal i bare tag til Chiang Khone og sejle over til byen Houixai i laos.. en sejletur på 2-3 min 😉
    Der fra kan i komme videre med båd eller bus til forskellige dele af laos.. Men huske at have et pas billed i farver med.. For da jeg var der kunne de ikke tag billeder med et kamera..

Men pas på med det tubing i vang vieng, man bliver bidt af lortet.. Kom til at blive der i nogle uger sidste år. 😉

Men ellers kan du komme til laos uden at flyve følgene steder.

Nong Khai til Vientiane
    Nakorn Phanom til thakeki
    Mukdaharn til Savannakhet.
    og self. den jeg nævner Chiang Khone til Huayxai..

God tur-

Anonym Mette Overgaard

1000 tak for hjælpen 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account