This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Michellemichela

Hejsa (:
    Jeg er en pige på snart 20, som er faldet over det her, med at tage ud og rejse, og evt. arbejde lidt ..
    Har tænkt meget på Australien (:
    Så håbede nogen kunne hjælpe mig med:
    – Hvordan jeg kommer igang ?
    – Priser ?
    – Forskellige sider , hvor jeg kan læse om det her?
    – Hvor man kan sove over flere nætter ?
    – og generalt bare nogen fornuftige råd 😀 ?

HÅBER VIRKELIG DER ER EN DERUDE SOM KAN HJÆLPE MIG !
    – Min veninde har anbefalet denne sites :
    Alott.dk

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Working holiday visa til Australien. snak med jysk, eller killroy.
    Med et holiday working visa kan du arbejde og rejse rundt i Australien op til et år. Har ikke selv brugt et working holiday visa da jeg var for gammel, men har man mulighed for at gör det er det en gave at tag med ud at rejse. Hvis jeg var dig ville jeg rejse ned igennem östen og nyde det fede back packer liv, find en rejse ven og så ellers spring ud i det, for en masse info via lonely planet og den her hjemme side kan hjaelpe dig, god rejse.lars

Fighter_88

Rejse selv med alott med et working holiday visa, var vildt fedt..
    Rejste alene rundt i 8 måneder eller var jo faktisk ikke alene da du møder en masse andre backpackere i Australien..

Men du skal være velkommen til at smide en besked hvis du har nogle spørgsmål om Australien.
    Evt på min mail som står i min profil. 😉

Anonym Anonym

Hvor mange penge skal man ca. Ligge til side for en måned i australien ?

Anonym Daizz

Umuligt at svare på andres forbrug. Australien er dog et forholdsvis dyrt land. Det kommer an på, hvordan du rejser. Generelt vil jeg sige mellem 15.000 – 30.000 kr afhængig af, om du camperer (som er meget populært i Australien), eller bor på hostels. Om du køber/lejer bil eller kører med Greyhound busserne. Om du selv laver mad, eller spiser meget ude. Om du bliver længe samme sted, eller om du har mange rejsedage. Om du skal på mange oplevelsesture, eller om du prioriterer mange fra. Om du drikker meget alkohol eller ej. Hvis du rejser sammen med andre, bliver det også billigere pr. person.

Som personen i forrige indlæg vil jeg også slå et slag for Working Holiday Visaet. Det er en fantastisk måde at rejse rundt på og møde en fantastisk masse mennesker. Jeg gjorde det selv sidste år på egen hånd, og vil sige at man sagtens kan arrangere det hele selv, og på den måde spare penge i forhold til at købe en af Alotts pakker.

Hvis du ikke er vant til at rejse, så vil Alott måske ikke være en dum ide, for de er vant til personer i de situation, og tilbyder faktisk et ret godt produkt. For mit vedkommende gjorde jeg detbare selv udelukkende for at spare penge.

Tag og anskaf dig en ny version af Lonely Planet Australia. Den kan gøre dg meget klogere på de informationer, som du savner.

Håber du kan bruge det til noget.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account