This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lineheden

Overskriften siger faktisk det hele… Nogle der ved om tunge ting skal i bunden eller om det bare er at komme det hele tilfældigt i? Min rygsæk kan også åbnes fra bunden så det er okay nemt at komme til tingene? Håber I kan hjælpe så jeg ikke belaster min ryg mere end nødvendigt.

Anonym Anonym

Enig, det tungeste ind mod ryggen og så højst oppe.

Jeg har også et rum der kan åbnes for neden, der plejer jeg at have soveposen, men det er mest fordi at det er nemmere at holde styr på det på den måde det er IKKE her du skal have alt det tunge.

Du skal bære vægten med benene og derfor skal belastningen komme oppefra og ikke omkring hoften eller lænden.

Almindeligt så har man jo ikke nogle ting der er rigtig tunge med, men hvis du f.eks skal have dine støvler, som er tungere end t-shirts og sokker, til at ligge i rygsækken, så gør du dig selv en tjeneste ved at have dem liggende i toppen, lige under låget.

Bare det hele er inde i sækken og du strammer kompressionsremmene, så er den ok og så har det tungeste øverst.
    Du skal ikke gå igang med at veje sokker og underbukser, for at se hvad der vejer mest. Det er bare hvis du har noget meget tungt

Princippet er længst inde mod kroppen og øverst oppe.

Anonym *

Du skal pakke sekken med de tunge tingene mot ryggen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account