This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kerstin+charlotte

Vi er to piger, som skal 7 måneder til Sydamerika. Da vi skal rejse meget, vil det nok blive lidt svært at have meget bagage med. Så ville vi høre, hvad der ville kunne betale sig at købe dernede og om I har nogle erfaringer med at sende souvenirs og andet hjem til Danmark? Evt Fedex?
    Mvh. Kerstin og Charlotte

Anonym Anonym

Hej Kerstin og Charlotte.
    Hvad der kan betale sig at koebe hernede varriere fra land til land, men min erfaring er at alt generelt er billigere. Campingudstyr er en god ide at koebe i Chile og gerne i Santiago, da det er meget billigt.
    Ved ikke hvad i har taenkt jer at lave herovre, jeg har rejst fra den caribiske kyst til Ushuaia, uden at koebe en masse nyt udstyr, saa vil da mene i godt kan have plads til det meste.

Mht. at sende pakker hjem til Danmark, kan jeg kun sige at det er meget dyrt. Priserne varriere ogsaa meget fra land til land, et af de dyreste er Ecuador hvor selv et postkort koster omkring 2$. Har lige sendt 10 kg. hjem med DHL fra Uruguay til 120 $ – hvilket var noget af det billigste vi kunne finde. Saa hvis nogen har gode ideer til hvordan man billigst sender hjem, er jeg ogsaa meget interesseret!
    Haaber i faar en rigtig god tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account