Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502927
     Sandra på tur

      Ja, det er mig igen…
      Jeg er efterhånden kommet til enighed med mig selv om, at Intersprogs tilbud om en skemalagt tremåneders rejse i Tanzania, lyder som noget for mig.
      Men hvordan finder jeg nu ud af om jeg kan regne med dette selskab? og at de ikke bare snupper en masse penge for ingen ting?! Hvor kan jeg tjekke dem? og hvad skal jeg kigeg efter?!
      jeg ved godt, at mange vil sige, at jeg bør rejse selv, men som førstegangsrejsende på egen hånd, tror jeg det er smartest på denne måde.

      #3502928
       Anonym

        Hej Sandra

        Hvis jeg var dig ville jeg ringe og snakke med Intersprog. Foer jeg rejste med min organisation ringede jeg til dem og sagde at jeg ikke var helt sikker paa at de var mig, da det jo var en kaempe beslutning. Og saa gav de mail adresser og telefon numre paa folk der havde vaere samme steder som mig.
        Saa maaske kunne du ringe til dem og spoerge om det var muligt at komme i kontakt med nogle af de unge mennesker der har vaeret afsted foer dig!

        Jeg har ogsaa selv kigget paa intersprog. De virker ok Isaer med de vanvittige priser de har 🙂

        Held og lykke

        #3502936
         Jesper Jensen

          Intersprog er med i Rejsegarantifonden – det betyder at køber du en pakkerejse hos dem (fly+indkvartering) får de pengene retur, hvis de går rabundus.

          #3502956
           Maja

            Hej Sandra

            I 2003 rejste jeg med Intersprog til Ecuador i 3 måneder. Det var oprindeligt meningen, at vi skulle have været i Venezuela, men på grund af den borgerkrig, der var i landet på daværende tidspunkt, arrangerede Intersprog i stedet 1-2 uger før afrejse en ny rejse for os til Ecuador. Vi kunne selv vælge, om vi ville have alle pengene tilbage, eller om vi ville med på den nye tur til Ecuador eller til et andet af deres rejsemål. Mine oplevelser med Intersprog er, at de er et utroligt stabilt og troværdigt selskab, som hjælper dig med ALT, mens du er afsted, hvis der skulle opstå problemer af den ene eller den anden art. Nogle fra min gruppe blev f.x. syge, blev bestjålet og lignende og der hjalp Intersprog omgående med de nødvendige ting. Desuden var de utrolig gode til at informere en inden afrejse om de nødvendige oplysninger.

            Jeg kan derfor kun anbefale, at man rejser med Intersprog, specielt hvis man aldrig har været udenlands så længe før.

            Jeg kan sevfølgelig ikke sige noget om, hvordan deres ture til Tanzania er, men som en af de andre skriver, udleverer de gerne mailadresse til dem, som tidligere har været på samme tur, som man selv påtænker.

            Håber dette var til hjælp for dig.

            God tur

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account