This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg undrer mig en smule over hvorfor alle der gerne vil til Afrika ønsker at arbejde på et børnehjem?
    Jeg er selv lige kommet hjem fra Tanzania hvor jeg arbejdede som frivillig i en katolsk børnehave og det var en oplevelse uden lige 😉
    Der er så mange skoler og børnehaver der kunne bruge hjælp med engelskundervisningen, matematik, geografi osv. Og de yngste børn i almindelige børnehaver rundt omkring, har de ikke fortjent at lære at tegne og male? Måske endda lære at lave et puslespil?
    Hvis du sidder med en drøm om at hjælpe, kan jeg varmt anbefale at du arbejder som frivillig på en skole eller i en børnehave på f.eks. en smuk grøn ø, Ukerewe, midt i Victoriasøen i Tanzania. Vil du vide mere?

Anonym Buller

i Birkerød

Anonym Buller

i Birkerød

Anonym Pernille

Jeg vil gerne høre lidt mere om din tur!
    hilsen Pernille

the_smasking_p@hotmail.com

Anonym selinah

heij jeg vil også rigtig gerne høre mere, jeg har selv planer om at tage afsted til januar, jeg havde godt nok kenya i mine tanker meen, din tur lyder også spændene. og victoriasøen ligger jo lige op til kenya så det lydormer spændene.
    men skriv til mig Mvh Selinah

lulllle@hotmail.com

Anonym none

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om din tur.
    Lea_sb@hotmail.com

Hvor meget har det kostet dig at komme afsted, hvordan har du arrangeret turen osv.

Takker:)

Anonym Dadi

Hej,

Jeg vil også gerne høre om opholdet og det frivillige arbejde. Skal afsted med min kæreste om en uge.

skriv gerne kort på min mail: dadi99@gmail.com

Tak 🙂

Anonym Diana

Jeg vil også godt høre mere om din rejse. Leger med tanken om at rejse afsted i januar.

diana8_dd@hotmail.com

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account