This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

I skal helt sikkert vende Nepal og Laos. Disse lande giver unikke oplevelser. De andre lande er også fantastiske, men oplevelsen var mere som forventet, vil jeg sige.

Anonym Pjotsen

Vi er to som her til oktober skal ud og rejse i omkring 3 måneder… Det er endnu ikke helt endeligt hvor lang tid vi skal være væk, da det jo også afhænger af, hvor vi skal hen..

Det eneste der er helt sikkert er, at vi skal til Kina og mit spørgsmål lyder så på, hvilke lande (eller måske bare et enkelt mere) vi skal tage til… ????? Det kunne nok være fedt med et sted, som ikke minder så meget om Kina – men samtidig skal det jo helst ligge i nærheden…

Vi tager ikke afsted for at feste natten lang, men mere for at komme ud og opleve verden.. Gerne en masse naturoplevelser samt kulturelle oplevelser…

Håber I har nogle rigtig gode forslag til os :=)

Selv snakker vi lidt om Nepal, Vietnam, Laos, Cambodia, Thailand og Malaysia – men hvilken af dem – eller om der er andre “must’s” vil vi gerne have jeres vurdering af 🙂

PFT

Anonym Anonym

Jeg kan helt sikkert også anbefale Laos.. Et fantastisk land, som endnu ikke er så præget af turisme som nogen af de andre lande i nævner..

Anonym Anonym

Hvis I vil have noget, der er anderledes end Kina – så overvej Malaysia eller måske Filippinerne (man kan flyve forholdsvis billigt til begge steder fra Hong Kong i Sydkina). Begge lande er eksotiske med strande, palmer, regnskov og spændende kultur. Jeg ville holde mig til to lande hvis jeg var jer – Kina er et stort land og det ville være træls at skulle skynde sig igennem landet…

Drop Thailand, I bliver skuffede, især når I kommer fra Kina. Der er så mange turister og man skal kæmpe for at få nogle autentiske oplevelser.

Anonym Nynne

Helt klart Malaysia!!

Skal jeg jo sige nu jeg bor her, hehe…. Men der er vel en grund til at jeg endnu ikke er kommet herfra selvom jeg sagde mit job op i fabruar 😉

Tjek mit space for billeder. Kan evt sende en rejseplan til nogle spændende steder i Malaysia og Singapore…?

http://www.nynnes-space.spaces.live.com

Her er der billeder af de steder jeg selv har været indtil videre.

Nogen spørgsmål – så bare skriv:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account