This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pia Svoldgaard

Vi har planer om at tage til thailand i ca. 3 uger fra primo oktober, men hvor er der det bedste vejr? Jeg kan sagtnes se hvorhen vinter/ sommer, men ikke om efteråret. Nu skal det ikke forståes sådan at det ikke slet må regne. Det vil bare være ærgeligt med regn og overskyet i 2 uger når vi har så kort tid. Vi vil bla. gerne opleve nogle lækre og smukke strande.

Vi er en lille familie på 3 med en søn på 13 år, så alle råd mht. ideer om hvad der ville være godt at se eller lave er velkomne. Her tænker jeg specielt på knægten.
    Vi er ikke så meget til Nordthailand (Chang mai)
    mvh Pia

Anonym Niels

hvorfor lige Thailand når du ikke ved hvor ?

Anonym Pia Svoldgaard

Det er måske også noget af en vag formulering jeg har brugt. Jeg har selvfølgelig siddet og studeret klima tabeller, men synes ærlig talt det ser lidt håbløs ud nedbørsmæssigt for oktober. Først tænkte jeg Koh Samui (281mm) Dernæst Phuket (350mm) Koh Chang samt Koh Tau har ligeledes været oppe og vende, men det hele ser utrolig vådt ud..
    Som jeg tolker det tager man til Samui om sommeren. Phuket om vinteren, groft sagt. Men hvad med efteråret, hvis man ikke lige er til Chang Mai eller Hua Hin. Vi vil jo gerne de lækre strande, snorkle, dykke mm.
    Rejsetidspunktet skyldes en rund fødselsdag. Alle gode råd modtages med kyshånd.
    Mvh Pia

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej pia.
    Heler krabi ind hura hin. krabi flere muligheder, min ven henrik, som ejer cafe Europa i krabi by, har en masse info til jer hvis i rejse til krabi, chang mai super fedt sted,kan anbefaldes,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account