This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym StineV

Hej.
    jeg kunne rigtig godt tænke mig, at rejse rundt i Thailand i 3- 4 måneder men er blevet lidt usikker på, hvornår det er bedst at tage derned? Jeg tænker på, at der jo er regntid dernede. Jeg var selv i Thailand i April hvor der jo er regntid, men synes nu egentlig ikke der regnede så meget!
    er der andre der har oplevet det samme eller kan give gode råd om, hvornår det er bedst at rejse derned?

Anonym Flemming

Hej
    April er IKKE regntid i Thailand! Det er lidt senere, nemlig juli til september. Sådan ca..
    April og maj er de tørreste og varmeste måneder, og derfor tidspunktet for skolernes ferie.
    Højsæson er november til marts, da det er den såkaldt kølige periode, men også der, hvor Thailand har flest turister.
    Vær opmærksom på, at strandene har forskellige “højsæsoner”, så undersøg lige hvis det er den slags du er til.
    Jeg har selv været i Thailand fra Februar til september, og synes helt ærligt ikke regntid er noget problem. Man tørre jo hurtigt.
    Rigtig god tur:-)

Flemming

Anonym Thomas

Brug worldweather.org, da tingene svinger meget fra region til region. Mange turister tager til Andaman havet, og her er der tørrest fra december til marts.

Anonym Anonym

Er det en hjemmeside eller hvad? for den virker ikke 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account