Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3507354
     susanne2690

      Jeg synes sgu det er lidt for dårligt når man nu giver jer den kritik/ros som i selv beder om at man så ikke engang kan få et lille svar på de ting man spørger om. Jeg har for en mdr siden spurgt om det ermuligt at oploade flere billeder på en gang og har stadig ikke fået et svar.
      Ærgeligt for ville ellers gerne dele mine billeder med de andre brugere så de kunne få lidt inspiration til at atge til Sydamerika.

      #3507356
       admin

        Hej Susanne

        Vi har ikke modtaget nogen henvendelse fra dig – så derfor har du ikke fået svar. Måske er den endt i cyberspace et sted.

        Som det er nu er det ikke muligt at uploade flere billeder ad gangen. Du er velkommen til at uploade dine billeder et ad gangen. Vi vil gerne se dem.

        Venlige rejsehilsner

        Redaktionen
        Backpacker Planet

        #3507372
         jens

          det ved jeg ikke helt om man kan ligge mere end et billd på herinde. men jeg tror det ikke

          #3507395
           Maja

            Jeg mangler også stadig svar på hvordan man får ændret hvor man har rejst henne…For det virker ikke ved mig. Det er også flere måneder siden!

            #3507409
             susanne2690

              jeg har skrevet spørgsmålet i indlæget “opret feriefoto” som er under dette indlæg, det indlæg jeg har skrevet spørgsmålet i er oprettet af Peter Vejrum Terp.

              #3507410
               susanne2690

                jeg har skrevet spørgsmålet i indlæget “opret feriefoto” som er under dette indlæg, det indlæg jeg har skrevet spørgsmålet i er oprettet af Peter Vejrum Terp.

                #3525327
                 admin

                  Svar til Maja

                  For lige at andre også kan finde et svar i fremtiden, har jeg lige et link til dette gamle spørgsmål.

                  Man skal være logget ind på vores side for at vælge lande man har rejst i. Der efter kan man vælge i den lilla menu “Har rejse i…” eller trykke på dette link:
                  Jeg har rejst i…

                  Med Venlige Hilsner
                  Peter

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account