This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym austen84

Jeg overvejer at rejser til Australien med ICYE for at arbejde som frivillig, og vil hører om der er nogen her der har erfaringer med ICYE?

Anonym aft

Jeg skal rejse med dansk ICYE her til februar, og der har ikke været nogle problemer med planlægningen indtil videre 🙂 Det hele virker professionelt, og de er utrolige søde til at svare på alle slags spørgsmål man måtte have.

Anonym Austen84

Mange tak for svaret, jeg har indtil videre også kun hørt godt om dem, jeg vil bare være sikker da det er lidt træls at stå i en dårlig situation og ikke kunne få hjælp osv. Hvor skal du hen og hvor langt tid skal du være afsted?

Anonym aft

Jeg skal til Uganda i en måned og efterfølgende til Indien i en måned med et lille turistophold i Dubai ind i mellem de to ophold 🙂 Vi skal så rejse rundt i Indien i lidt tid efter vi har arbejdet på vores projekt. Så omkring 3 måneder er vi afsted.

Anonym Austen84

Det lyder rigtig fedt:) Du når da at få set en masse i løbet af de 3måneder, god tur:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account