This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym brasholt

Hej! Er der nogle af jer som har et godt tip til et lokalt rejsebureau som arrangerer ture fra Cusco til Machu Picchu? Gerne Inca Trail ruten som varer 4 dage og 3 nætter.

Anonym Anonym

Jeg var afsted med Machete Tours, rigtig god service. http://www.machetetours.com. Nok ikke det billigste, men heller ikke dyrt eftersom alt var inkluderet. Vær opmærksom på hvad der er inkluderet og ikke er når du sammenligner priser – feks. billet til Machu Picchu, togbillet tilbage til Cuzco, bærer mv. Sådanne uforudsete ekstra-udgifter kan virkelig løbe op.

Som ovenstående skriver, så er det vigtigt at bestille i – meget – god tid, hvis det er i højsæsonen juni-august, så er det flere måneder før, man skal være ude.

Mvh Carina

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Først vil jeg sige, at hvis du skal afsted i højsæsonen, så skal du bestille i RIGTIG god tid. Vi ville afsted i starten af juli sidste år og troede at det var god tid, men det er ikke tilfældet. Der gives ca. 400 tilladelser pr. dag og halvdelen af disse går til de personer som skal servicere alle turisterne.

Dernæst vil jeg sige, at skulle det ikke være muligt at komme på Inca Trail, så er der flere firmaer som tilbyder alternative treks som f.eks. Lares-trek som også er utroligt smukke. Rent økonomisk er det dyrere at trekke omkring Cusco, da det jo er Peru’s juvel. Men efter sigende er der også rigtig gode treks i Huarez (tror jeg det hedder) lidt mere nord på!

Vi endte med at tage Lares med et lokalt firma som hedder SAS Travel (ja, ligesom flyselskabet). De har kontor på den centrale plads i Cusco og de yder virkelig god service fra start til slut. De er ikke de billigste, men måske de bedste (??). Der manglede ihvertfald intet på de 4 dages trek vi var på.

Håber du får en rigtig god tur… Cusco er en fed by!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account