This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mai-Britt K

Hej derude.
    Jeg skal til Peru til April/Maj og vil selvfølgelig gerne gå det berømte Inka trek. Er der nogen der kan anbefale et turselskab jeg kan bruge? Jeg vil gerne på en gruppetur.
    Andre gode tips til Peru og Bolivia modtages også gerne.
    På forhånd tak.

Mange hilsner
    Mai-Britt

Anonym Slav

Hej.

Jeg var i Peru i juli måned med Topas Rejser.
    18 dage i alt med Lima, Arequipa, Colca Canyon, Altiplano, Titataca-søen, Puno, Salkantay, Macchu Picchu, Cusco
    Der er danske guide+lokale guider undervejs.

Jeg var godt tilfreds.

Anonym Schatz

Hey..
    Jeg skal til Latinamerika til februar, og skal self også til Peru og gå ad inca trail.. Jeg har bestilt en tur fra GAP Adventures (gennem Kilroy Travels). Turen går fra ecuador, gennem peru og ned til Bolivia.. De har mange andre ture man kan vælge. Efter hvad jeg har hørt skulle de være de bedste rejsearrangører i Sydamerika.

Anonym Merete

I Cusco er der rigtig mange tur arrangører, og mange af dem er gode. Det kan være super svært at vælge men jeg har haft et par fantastiske ture med Machete Tours http://www.machetetours.com/indexdk.html det er et selskab ejet af Ronaldo fra Peru og hans danske kone. Jeg brugte dem både til trekking på Inka trail/Lares Valey og en fantastisk jungletur på 8 dage. De var gode til atfortælle om mulighederne og vi fik en super behandling af alle deres medarbejdere lige fra kontoret til guiderne i “marken”

God tur!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account