This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jeaqu

Hejsa

Jeg skal rejse rundt i Mellemamerika og vil høre om der er nogen af jer som har haft gode erfaringer med en tourguide til en 4 dages tur til Machu Picchu. Når jeg læser rundt omkring på forskellige sider på nettet, så er der nogen som har haft dårlige oplevelser med nogle touroperatør og har betalt dyre domme for noget, hvor bærene ikke blev behandlet ordentligt, maden var dårligt og teltene ringe.

Skriv endelig nogle I kunne anbefale, hvor I har oplevet, at det hele var godt fra starten af.

Hilsen

Jeaqu

Anonym Klara Rasmussen

Hej. Jeg var netop på en 4 dages vandretur/inca trail til Machu Picchu med min far – som 8 årig! Turen var hverken fysisk eller mental hård. Og det er kun god erfaring jeg har, maden var udsøgt, teltene var slået op da vi ankom til “campingpladsen”. Bagagen blev båret af mulddyr og peruanere, med ordentlige forhold. Det var booket gennem et firma i Cusco hvor vi fulgtes i en gruppe á 12.
    Det er en virkelig flot tur, med mange ruiner og højder undervejs 🙂
    – Klara Rasmussen

Anonym jeaqu

Hej Klara

Tak for svar. Kan du huske hvilket selskab I havde booket til Incatrail og hvad var prisen. for det svnger meget i priserne på de forskellige selskaber som ligger fra 540 USD til 600 USD.

Hvordan var Peru ellers og befolkning. Boede I på gode hoteller.

Hilsen

Jeaqu

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account