This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KES

Vi er en familie der ønsker at rejse til Indien i ca. 3 måneder. Børnene er 7 og 10. Vi vil ikke udsætte dem for det værste slum, men hvor kan vi tage hen? Vi har tænkt på Goa og evt. Darjeeling. Er der nogen, der har erfaringer med at rejse med børn i Indien?

Anonym Ida Bøgedal

har ikke erfaring med at rejse med børn men mødte mange børnefamilier i Indien på min 4 ugers rejse,…

vi tog til byen Colva ( i Goa) og kan kun sige at du får alt du vil have af Indien men på en mere behalig måde… Colva er bare super lige meget hvem du er og hvor gammel du er. Byen er ikke overbefolket og det er ikke et sted hvor der fx er mange stoffer som der er andre steder i Goa…

dette er en by som jeg syntes i sagtens kunne tage til med børn!!!!

Anonym Tine

Hej

Inderne er utroligt glade for børn, og hverken Goa eller Darjeeling skal du være urolig for at tage børn med til. Jeg har selv opholdt mig det sidste år i Indien og nåede at se begge steder, og kan rent anbefalde dem, da du slipper for storbyernes os, larm og grimme lugte, selvom de kan dukke op de mærkeligste steder…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account