This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym frk-nissen

Hejsa

Er der nogen der ved, om det er svært at komme rundt i Indien på egen hånd. Der er så mange ting i Indien jeg gerne vil nå at se, men er lidt ked af at planlægge alt hjemmefra via dansk rejsebureau. Jeg tidligere ophold i Thailand er jeg vandt til at der lå rejsebureauer på hvert gadehjørne, hvor man nemt og billigt kunne tilmelde sig fra dag til dag. Er der nogen derude, som har kendskab til om det samme gør sig gældende i Indien?

Anonym Anonym

Det kan godt være rimelig besværligt..Jeg forsøgte i sommers at booke nogen forskellige bus/tog billetter fra Delhi, men da det ikke var så lang tid jeg skulle bruge i Indien endte jeg med at give op.. Problemet er at der er et utal af mennesker der utoligt gerne vil “hjælpe” dig, og man bliver derfor opsøgt på gaden nærmest konstant af folk der hjertens gerne vil vise dig hen til det ene og det andet turistbureau, som regel ender man bare uden for et eller andet dyrt supermarked eller et andet sted hvor de lige synes man skal bruge sine penge.. På togstationen var det heller ikke rigtig muligt, da de af en eller anden grund mente at et par blege turister som os hellere skulle gå på turistkontoret og ordne den slags, hvilket så heller ikke var helt nemt:P

Men der ligger en del bureauer rundt omkring, så hvis bare kan abstrahere fra hele det kommercielle venskabsvandvid, så er det da helt sikkert en mulighed at klare det meste der nede:) og jeg føler mig også ret overbevist om at det er nemmere når man kommer ud af de lidt størrer byer..

Anonym Anonym

Jeg står selv og skal til Indien og har ladet mig fortælle at det kan være temmelig tidsbesparende at booke nogle af ens rejsebilletter dernede hjemmefra. Check eventuelt hjemmesiden seat61.com. Her kan man bestille togbilletter til hele verden!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account