This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym milla06

Hej

Vi er to tøser som har besluttet at tage en måned til indien, vi ved abosolut ingen ting om indien, så vi har derfor brug for lidt hjælp.. hvad ska ses?? hvordan er prisener for at bo og for mad? hvor nemt er det at komme rundt??

Og evt om det er nemt at komme til sri lanka derfra, og evt prisniveau??

Håber meget på jeres hjælp:)

Anonym Anonym

Hej

Jeg vil starte med at sige at Indien er et fedt land. Men hvis jeres spørgsmål skal besvares ordentligt vil det komme til at fylde 30 sider. Det gider jeg ikke.

I er nødt til at sætte jer ned og finde ud af hvilke slags ting i vil se. Natur – Religiøse steder – bygninger – strande – bjerge – Storbyer/småbyer – nord eller syd, øst eller vest.
    Start med at læse nogle bøger. Evt guidebøger som lonely planet og vend så tilbage med mere specifikke spørgsmål.

I får ikke mange svar herinde når i spørger så bredt.

VH
    M.I

Anonym camilla

Tusind tak for svar:) Vil vi gøre.

Ved du om man kan sejle fra Indien til Sri Lanka??

Anonym Anonym

Jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig at det er muligt. Der er jo ikke så langt. Det kommer dog an på hvordan de to landes forhold er. Det har jeg ikke lige sat mig ind i.

M.I

Anonym ChellBabs

Et must i Indien er klart Taj mahal, men det ved I sikkert godt 🙂 Jeg vil sige at alt i Indien er MEGA billigt, men til gengæld skal man også betale for ALT! Pas på hvor I spiser, der er meget beskidt rigtig mange steder. Jeg blev selv rigtig syg da jeg var der og det er træls at bruge en uge på at ligge med dårlig mave 🙁 men I kan sagtens finde billigt mad, drikke og overnatninger 🙂 I kan hyre en chauffør der til at køre Jer rundt, men ellers er der også tog, taxi osv. Brug dog ikke de såkaldte Tuk Tuks, de snyder Jer 🙂 rigtig god tur..

Anonym .

Jeg rejser rundt i sydindien fra d.1 feb. Byer som skal besøges:
    – Mumbai. er den vildeste by!
    – Hydrabad
    – Channei (madras)
    – Pondicherry
    – Madurai
    – Bangalore
    – Goa

Det er muligt at sejle direkte fra Indien til Sir Lanka, men turen sgu være rigtig hård… Nord Sri Lanka er ikke lige et sted man chiller så meget rundt i! I kan rejse rundt MAX 30 dage uden visum.

Skriv evt. til indiancurry@live.dk
    hyg jer og go tur
    / Lars

Anonym Lise

Hvis i havde en uge i det sydligste Indien, hvad ville i så vælge at bruge tid på?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account