This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nicoline Frey

Jeg har her til sommer valgt at skulle alene til Indien i en måneds til for at lave frivilligt arbejde. Mit dilemma er nu bare, hvor i Indien jeg skal vælge at tage hen – en af mine veninder har anbefalet mig Delhi, da byen skulle være fyldt til bristepunktet med indtryk.
    Jeg har dog også hørt mange dårlige ting om Delhi, men der må være nogle derude der også kan fortælle mig noget positivt omkring byen – de negative ting må også gerne nævnes? 🙂
    På forhånd tak, forhåbeligt kan nogle af jeres svar hjælpe mig på min kommende rejse.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Du rejser til indien til sommer ville jeg anbefalde dig at rejse i nord indien.
    Hvis du har tid ville jeg rejse til Dhamasla, manali, leh ladak,flotte steder i indien.
    Delhi er en vild by og hvis du rejse alene kan det vaere lidt hård med alle de mennesker.
    Du har mange muligheder med indien, Frivilligt arbejde i indien kan jeg anbefalde clacutta mother teresa, rigtig mange back packer stoper op i calcutta for at arbejde som frivillig for mother tereasa, hvis du gör det, skal du rejse til daijiling som ligger 12 timer nord for calcutta. held og lykke. lars.

Anonym Nicoline Frey

Hej Lars.
    Tak for hjælpen, jeg vil prøve at kigge på nogle steder i nord, for at se hvad der er deroppe.

Er der nogle der har erfaringer med frivilligt arbejde i Mumbai?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account