This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SHK

Hej..
    Jeg kunne godt tænke mig at rejse til Indien i august 2011.
    Jeg er studerende, og leder derfor efter den billigste rejse.
    Jeg læser til pædagog, og satser på at skulle i praktik i Indien august 2012, derfor ville jeg gerne smugkigge.
    Jeg ved endnu ikke hvor i Indien jeg har mulighed for at komme hen i praktik. Men er generelt interessret i landet (er ved at lære Hindi).
    Er der nogle gode ideer, både til hvor man bør rejse hen på denne årstid? Men også hvor det evt er billigt. Det behøver ikke være der samme hotel, det må gerne være bed&breakfasts og sådan noget. Jeg regner med at være afsted i 2 uger.

På forhånd tak..
    Signe..

Anonym McWearq

Alt er “dirt cheap” i Indien, så du behøver ikke mose hele landet rundt for at finde “det billigste” sted. Du ramler jo desværre ind i monsunen på det tidspunkt du skal afsted, så det bliver både en varm og våd tur. Der er også områder fx det sydvestlige Indien som nærmest lukker ned i den periode(Goa som et godt eksempel) Jeg var selv afsted i juli for et par år siden og oplevede næsten ingen regn i Delhi, Agra, Varanasi, Chennai, men der var overskyet og uhyggeligt varmt (45+grader)
    I år skal jeg også derned i juli, men her går turen til Jammu og Kashmir provinserne i det nordvestlige Indien. Et gammelt retræteområde for de engelske kolonisatorer, for monsunen. Høj sol og mere rimelige temperaturer.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account