This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lonniecherihansen

Hejsa

Jeg er en pige på 29 som overvejer at rejse små 3 uger til Indien i September…

Vil Blot høre om jeres erfariger for at rejse alene… Hvilken steder jeg bare skal se mm. I må meget gerne dele ud af alt hvad i har. Jeg søger os en at rejse med, så skulle du være interesseret, er du velkommen til at kontakte mig.

Men kom endelig med alle de gode råd i kan gi mig.

Tusind tak

Anonym Cheesedudle

Byer, som helt sikkert er værd at se er oppe nord på for det meste:
    Darjeeling, Varanasi, Agra (Taj Mahal), hele Rajastan staten (camel trekking og super bygninger, som er værd at se), Shimla.

Nede syd på er der byer såsom Hampi – det er en by, som består af boulder, virkelig smukt sted.
    Kerala staten er oss værd at tage til – strande, sol og varme, hvis du vil sådan noget.

Skaf dig evt. en LP (Lonely Planet – India), den er rigtig god at have ved hånden, hvis det er første gang – Indisk bibel blev den for mig, kan man sige.

Jeg rejste selv alene, men mødte en masse nye mennesker fra forskellige lande, som jeg rejste med, så en rejsepartner kan du evt. oss finde dernede.
    Du ska huske nogle lange bukser og trøjer, da de fleste steder ser ned på piger, hvis man viser ben eller skuldre.

Transport er for det meste ikke noget problem, men toge kan engang imellem være problematiske, da de tit er overbooket.

Held og lykke med din rejse og håber du får en fantastisk tur!!!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account