This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tanzen

Jeg har 2 spørgsmål ang. Indien.Jeg skal til januar 2006 rejse til Indien med min søn som på det tidspunkt er 3år.Min plan er noget med frivilligt arbejde…..eller hvad der ellers byder sig til.Hvis der er nogen der kender nogen eller noget hvor et lille barn er accepteret som “vedhæng” (det er nemlig ikke muligt igennem de gængse organisationer at tage børn under 8 år med…) ville jeg blive meget glad for at høre fra dem.Andre lande kunne osse have interesse,men Indien er mit hovedvalg.
    Mit andet spørgsmål er så om der er nogen der kender nogle private udlejere af værelser huse elign. i Goa.Jeg er så heldig at have fået en billet foræret til en ferie på 2 måneder start fra den 19. januar 2005…altså om ca en måned.Da det kun er flybillet kunne det jo være fedt for en gang skyld at have noget bolig at komme ned til da min søn kun er 2 og ikke orker det sædvanlige backpackerræs,men bare godt gad at indlogere mig når jeg kommer.Helst ikke på hotel eller resort.HHmmmm….ret krævende kan jeg godt høre.Håber at få nogle svar på mine ekstravagante forspørgsler.. :0)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account