This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bloempje

Hej alle som ser denne besked!

Jeg har brug for lidt hjælp.. Er blevet medlem herinde og har et par gange forsøgt at oprette indlæg, men når jeg klikker “opret” sker der intet (selv om jeg er logget ind) Håber nogen kan hjælpe?

På forhånd tak!

Annemarie

Anonym t.panter

dét kan jeg måske hjælpe dig med..
    havde samme problem, indtil jeg skiftede – hvad hedder sådan en, øøhm – webbrowser fra google chrome til almindelig internet explorer.

Anonym Jens

Det er normalt browseren. Forstår simpelthen ikke hvorfor folket bag Backpackerplanet ikke får optimeret websitet til Firefox, Chrome etc – det er næsten 50% af markedet efterhånden.

Anonym t.panter

hey derude,
    sammen med en kammerat rejser jeg til iNDiEN MiDT APRiL for at blive HALVANDEN MÅNEDS tid. efter hvad vi kan læse os til, er det præcis i den periode, varmen topper. hvorfor vi er meget interesserede i gode råd til,
    – hvilke områder vi skal besøge i april, maj?

desuden jeres
    – erfaringer med forbrug [ekskl. fly]?

og til sidst vil jeg høre, om det er
    – uproblematisk, at rejse videre med bus til nepal fra fx varanasi?

håber, i har bare lidt tid til at give, hvad der for os kan blive en guldhånd.
    takker, bukker og nejer på forhånd
    //TANiA

Anonym Anonym

Ved I hvad jeg bruger faktisk firefox.. så jeg forsøger med internet explorer i stedet for. Håber det fungerer, tak for hjælpen! 🙂

Anonym Anonym

tak,
    det er også sådan ca., hvad jeg har hørt.

og i lige måde du :]

Anonym t.panter

slet ingen svar? alt kan bruges..

Anonym amg86

Hey
    Jeg står selv og leder efter samme svar!!
    Kan måske give lidt info angående leveomkostningerne.
    Du burde sagtens kunne finde hostel til omkring 50 kr. pr overnatning.
    hvad jeg har kunne læse mig frem til så kan man spise fra 10-20 kr pr. måltid på restaurant. Så alt i alt burde 100 kr pr dag være nok hvis kan vil leve efter budget 🙂
    Lokal transport skulle være billigt, men langsomt. Hvis i skal flyve mellem byer i Indien, kan i prøve at tjekke airasia.com.

Håber dette kan hjælpe lidt. Som sagt har jeg ingen erfaringer med dette land, men info jeg har læst mig frem til eller hørt om 🙂

Rigtig god tur

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account