This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Delle

Hey,
    Jeg planlægger en tredelt rejse til Indien i december og halvanden-to md. frem.
    Indtil videre er planen at bo i Ashram, tage på yoga retreat i Goa og så slutte af med rejse der hvor vinden nu tager mig hen.
    Da det er min førte rejse til Indien søger jeg (primært) tips/erfaringer om/med gode Ashrams og yoga retreats. Er indtil videre blevet bekendt med Amritapuri Ashram i Kerala, men har hørt, at der også skulle være nogle gode i Dharamsala. Desuden har jeg fundet frem til Ashiyana yoga retreat i Goa, som har gode anmeldelser, men så også virker noget dyrt.
    Hvad siger I…? – og hvor burde man egentlig holde nytår?:)

Anonym Anonym

Jeg følger lige med her, da jeg også overvejer at tage til Indien i julen, og evt bo i ashram 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Man kan helt sikker finde billige Ashram i goa og Indien.
    Det bedste er at tag der ned og snak med de andre back packer i möder, rigtig mange back packer rejser rundt i indien og laver yoga, jeg lave yoga i risicas som ligger nogen timer fra Delhi nord på, og jeg boede i et Asrham godt nok seks år siden men det var billige rigtig billige og nok lidt dyre i dag, så det bedste i kan göre hvis jeg var jer, flyv til indien og i ville möde rigtig mange som laver yoga og de har alle infor til jer, afsted med jer, indien er hård arbejde men en kan oplevelse man aldrig glemmer, OM, lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account