This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa, nu er det jomfuturen til Indien der kalder, og min plan var at være der omk 3 uger, hvor jeg er i delhi, og derefter er planen at ta sydpå og ende i goa, kan det klares for 12000, altå at ha på lommen til opholdet-s-
    Er ikke et luksus dyr så kan klare mig uden 5 stjernet overnatnig 🙂

Anonym Prettyboy

Det er mere end rigeligt.

Anonym Anonym

Et dagsbudget på 200 kr, så lever du rigtig rigtig godt i Indien. Vi brugte selv 100 kr om dagen i 7 uger og manglede ikke noget.

Anonym none

Nice, så kan man også nøjes med mindre hvis det nu var , Altid rart …

Anonym ChellBabs

Mere end rigeligt ;O) min kæreste og jegvar der i næsten 3 uger og vi brugte max. 10.000 og vi var 2 og manglede absolut heller ingenting ;O)

Anonym ChellBabs

Mere end rigeligt ;O) min kæreste og jegvar der i næsten 3 uger og vi brugte max. 10.000 og vi var 2 og manglede absolut heller ingenting ;O)

Anonym sanja

hej hej…
    dit budget lyder til at være realistisk og med plads til udskejelser. hehe..

nå, men vær lige opmærksom på Goa. Jeg kom hjem derfra igår fra en superfed tur – men strandcafeer og turistbutikkerne lukker ned her om ca. ti dage pga. regntiden. Rigtig mange indere kommer dertil fra alle steder i indien for at tjene på turismen, men tager hjem ca. 14. april da regntiden er meget meget voldsom i goa. ca. 4. gange så voldsom som regntiden i Thailand… har herinde læst om mange som fortryder deres besøg i goa i regntiden da alt er dødt.

jeg ville nok starte i goa hvis du skal afsted nu her.. eller evt tage til kerala i stedet. der skulle være knap så meget regn og også rigtig rigtig flot. – stande og backwaters…

glæd dig i øvrigt til Indien. det mest spændende land jeg har besøgt.

mvh sanja

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account