This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    hvis jeg var jer ville jeg holde mig til nord indien, syd indien er ikke lige tiden i julie månde, men det er jo op til jer.
    Husk Dahmasla, manlai, leh ladak, er noget flotte steder og besöge, der ligger også shimala, risicash,
    Min fem rejser til indien har jeg aldrig brugt mange penge, indien er billige, i har masser af penge med, min back packer dag i indien bruget jeg 2500 kr i månde men det er også 8 år siden og den gang leve jeg billige, ville bruge flere penge i dag, men i har penge nok med, husk og spis thali lokal mad, spis der hvor der er mange inder der spiser, så for i ikke problemer med maven,inderen spiser en lokal youghurt som hedder curt,husk og spis den vaere dag, god for maven,god rejse indien er en på oplevern, lars

Anonym startrekker123

Hej
    Min kæreste og jeg har planlagt en tur i 2 mdr. til indien (juli og august) hvor vi vil rejse fra delhi, til op nordpå, varanasi, rajasthan og ned til kerala.

Er der nogen der ved noget om budget og omkostninger i Indien? Vi har lavet et budget på ca 2500 kr./uge (ca. 10.000 kr./mdr.) for to personer.
    Vi vil bo på backpacker vilkår, hvor vi også rejser rundt og ser nogle spændende seværdigheder.

Findes det rimeligt pr. måned? og hvordan er vejret dernede?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account