This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tinochrishansen

Hej
    uden at lyde som en kontakt annonce hehe
    Vi er et par, begge paa 21, som nu afslutter vores 3. maanede i Venezuela… vi har endnu 3 maaneder foran os, men kan ikke finde ud af hvordan og hvor!? Vi har som en af vores overvejelser en maaned med nogle af vores kammerater som vi moedte i Venezuela(turen her gaar gennem Brasilien og Bolivia) efterfulgt af 2 maaneder i Bolivia, Peru eller/og Cuba. den anden overvejelse lyder en maaned mere i sydamerika(hmm hvor) efterfulgt af 2 maaneder i indien…
    Vi ved at turen til indien vil goere ture dyre men det maa vi leve med, dog er der stadig meget at se i syden herned…. vi beder om alt… afstemning… hvorfor/hvorfor ikke… gode raade paa alt til de forskellige lande…

Anonym Anonym

Glem Indien og se det når i engang kommer på de kanter, der er jo massevis af spændene steder at se i Sydamerika så hvorfor ikke opleve alt det i kan nå de næste 3 måneder.Fortsat rigtig god tur..

Anonym susanne2690

Jeg har ikke selv været i Indien men alligevel vil jeg råde jer til at blive i Sydamerika.
    Jeg vil klart anbefal jer at se Bolivia og Peru, Argentina og Brasilien er også fantastiske men jeg synes ikek i kan have været i Sydamerika uden at have set de 2 lande!

Så ville jeg hellere gøre Sydamrika færdig først og så tage på en ny tur til Indien når i engang får råd til det i stedet.

Håber i finder ud af det og bliver enige!

Anonym susanne2690

Jeg har ikke selv været i Indien men alligevel vil jeg råde jer til at blive i Sydamerika.
    Jeg vil klart anbefal jer at se Bolivia og Peru, Argentina og Brasilien er også fantastiske men jeg synes ikek i kan have været i Sydamerika uden at have set de 2 lande!

Så ville jeg hellere gøre Sydamrika færdig først og så tage på en ny tur til Indien når i engang får råd til det i stedet.

Håber i finder ud af det og bliver enige!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account