This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tinochrishansen

Hej
    uden at lyde som en kontakt annonce hehe
    Vi er et par, begge paa 21, som nu afslutter vores 3. maanede i Venezuela… vi har endnu 3 maaneder foran os, men kan ikke finde ud af hvordan og hvor!? Vi har som en af vores overvejelser en maaned med nogle af vores kammerater som vi moedte i Venezuela(turen her gaar gennem Brasilien og Bolivia) efterfulgt af 2 maaneder i Bolivia, Peru eller/og Cuba. den anden overvejelse lyder en maaned mere i sydamerika(hmm hvor) efterfulgt af 2 maaneder i indien…
    Vi ved at turen til indien vil goere ture dyre men det maa vi leve med, dog er der stadig meget at se i syden herned…. vi beder om alt… afstemning… hvorfor/hvorfor ikke… gode raade paa alt til de forskellige lande…

Anonym Anonym

Alt efter hvad I har tænkt jer at lave i Indien, så er det lige før at de lavere leveomkostninger i Indien vil udligne flybilletten.
    Ellers ville det unægteligt være lettere at komme med forslag, hvis I fortalte om jeres interesser (uden at det skal være en kontaktannonce!).
    Jeg er til naturoplevelser mm. og ville selv tage til Galapagos, Perus jungle, Costa Rica, Nicaragua, dykning i Honduras og Belize samt mayakultur i Guatemala og Mexico. Så jeg ville ikke selv forlade Syd/Mellemamerika.
    Men god fornøjelse med planlægningen.
    Raslyng

Anonym Anonym

Hej med jer!

Jeg må være enig med Raslyng… Sydamerika/centralamerika har så meget at byde på at det ville være fjollet ikke at tage det hele med når nu i har muligheden. Fantastisk kultur, mennesker og natur. I har selvfølgelig fået et indtryk af det i Venezuela, men der er bare så meget mere til kontinentet.

Jeg ville uden tvivl blive i syd-centralamerika.

Uanset hvad i vælger håber jeg at det bliver en fantastisk oplevelse.
    Venligst,
    Ursula

Anonym Anonym

Helt klart Indien
    Jeg har rejst meget i Indien og skal igen for femte gang til September. Dog for at blive gift på stranden i Goa.
    Men Indien er et pragtfuldt land og meget spændende. Man skal dog være et meget åbent menneske, da der vil være ting at se, som godt kan virke anstødende. Men det er bare en del af charmen og at rejse med tog i indien skal opleves

Anonym Anonym

Hejsa. Jeg har rejst både i Indien og Sydamerika og begge områder har rigtig meget at byde på. Når I nu er i Sydamerika ville jeg selv vælge at benytte lejligheden til at udforske det noget mere – der er så meget at se og opleve. I kan nemt få tre måneder til at gå der – både med naturoplevelser og kultur. Noget af det flotteste natur, jeg har set, har været i Sydamerika, især Bolivia.

Indien er også et fantastisk land at rejse i – der sker altid en masse uventet og man får oplevet en meget anderledes kultur, og som Raslyng siger er det rigtig billigt at rejse derovre. I skal dog være opmærksom på, at det nok ikke lige er det bedste tidpunkt mht. sæson at rejse til Indien nu – bedste rejsetid er oktober til marts (undtagen nordpå i Himalaya-området hvor højsæson er juni-september). Man kan selvfølgelig fint rejse dertil alligevel på trods af vejret, det var bare så det var med i jeres overvejelser.

Jeg ville selv gemme Indien til en anden gang, når I nu er i Sydamerka…

Mvh Carina

Anonym Anonym

ved desværre intet om ophold i forbindelsen med at blive gift!
    Men vil da kontakte den indiske eller sydamerikanske ambasade…
    held og lykke til jer…og tillykke

Anonym Ulla Jacobsen

Hej med jer

Er der nogle der kan hjælpe ?

Hvor længe skal man have været i Indien for at blive gift ? eller i sydamerika ? Vi er 2 med fra Danmark der gerne vil giftes i GOA eller i Sydamerika

Super hvis nogle kan svarer

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account