This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym panzio

Vi skal til indien til vinter har rejst meget i Thailand son bagpaker . nogen gode tips ?

Anonym Annh

Hej…

Det er en stor oplevelse der venter Jer;) Glæd Jer! Det er bare meget svært at forberede sig på Indien…´og Det hjælper ikke meget at have rejst i Thailand…Indien er anderledes fra Thailand på alle områder. Men Indien er skøn…Hvor skal i være i Indien, og hvor længe? Hvad er Jeres planer…Jeg har rejst en del i Indien, både syd og nord, og kan måske hjælpe med nogle gode råd…;)
    Glæd Jer, og vær forberedt på alt, særligt eventryr…;) Skriv gerne med mere konkrete spørgsmål…annh

Anonym lisbet

Vi på tænker at tage til Goa vi har nogen ønsker om at snorkle, dykke ,sejle med husbåd,indisk massage,gode strande med stemning,køre med tog lokalt.

Vi har planlagt November måned

Lisbet

Anonym Patrick

Goa er ok. Lidt turist agtigt til tider. Men det kommer jo an på hvad man er til. Hehe togene i indien er en oplevelse, på godt og ondt :). Jeg forslår ikke at tage den billigeste billigt. men den næst billigest. !

Men som annh skriver, så hjælper det ikke at gave rejst i thailand, da indien er noget for sig selv, nu har jeg selv rejst ret meget. Men ærlig talt kan jeg ikke komme på noget som kan somlignes med indien…!

Anonym milla06

Hvordan er Indien i september måned mht regntid??:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account