This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym joanstevns@yahoo.dk

Hej Lise Lotte. Du må under ingen omstændigheder sove i en bil eller telt. Nej der er ikke campingmuligheder i Indien, men billige overnatningssteder, brug Lonely Planet. Der er gode tog i Indien, rejs på 2. class sleeper, køb en kæde til at låse bagagen fast med.
    Har rejst i Indien med min mand i 3 måneder, vi vender tilbage i dec.13. Tænk jer meget om, Indien er fantastisk, men man skal passe på. Du vil være et oplagt voldtægtsoffer hvis i sover i bilen.
    God rejse
    Annette

Anonym Lise Lotte

Jeg er sammen med en ven ved at planlægge en rejse til indien.
    Vi har talt om at købe en bil eller motorcykel og selv fragte os rundt.
    Er der nogen her som har prøvet det og vil give os nogle råd med på vejen ??

Kan man roligt sove i bilen eller findes der steder man kan “Cacampere” lidt alla herhjemme ?
    Hvordan er sikkerheden på denne rejseform?
    Er rejseformen anbefalelsesværdig ?
    Hvordan var oplevelsen af at køre selv, vejforhold, tæt befærdede veje, frihed osv ?
    Noget sted jeg kan få inspiration eller søge yderligere oplysninger om denne måde at rejse ?
    Glæder mig til jeres svar 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej –
    Rigtig mange back packer köber en motocykel i indien og köre indien tynd.
    Mit råd til jer ,i Flyver til Delhi og finder et godt hostel i pragans hvor de andre back packer bor og der kan i få alt den info i har brug for, har selv mödet mange cykle rundt plus mange på motocykle.
    Og i skal passe på jer selv i trafiken,masser af steder at bo, det må vaere mulig og köbe en bog om at köre rundet i indien da det er meget brugt,en motocykle koster jer nok 700 us en andtfilde som de laver i indien, god rejse.lars

Anonym Tommy

At køre i Indien kræver at du kan køre “inpulsivt”
    Indere kører altid den letteste vej også selv om det er i den forkerte retning på motorvejen.
    Er du uheldig i trafikken vil du kunne blive afstraffet på stedet af vidner og implicerede.
    Ude på de små veje er det sjældent et problem at køre, men at overnatte i bil eller telt må stærkt frarådes. Indere er meget venlige, men fattige og du er “meget rig”
    Prøv f.eks at ta en tur med en lokal Tuk Tuk rundt i byen for lige at føle trafikken på tænderne – God tur

Anonym Anonym

Tusind tak for jeres svar og gode raad 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account