This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym metski

jeg ved for tidligere indlæg at Indien er ramt af regntid i julimåned, men vi vil så gerne opleve indien. Vi vil derfor meget gerne vide om der er områder som ikke bliver så hårdt ramt af regn og høre fra rejsende som har rejst i indien i vores sommerperiode for at høre om det er en god ide at tage afsted. mette

Anonym mbeltoft

Jeg var i Indien i Juli sidste år og regntiden var ikke ngoet problem. De 2-3 gange det regnede var om natten og der var stadig 30-25 grader varmt.

Jeg var en uge i i nord indien (New delhi og den gyldne trekant) og en uge i chennai.

I chennai kunne vi godt mærke at det var regntid da man ikke kunne bade fra stranden pga. høje bølger men så brugte vi en pool i stedet 🙂

Bare man holder sig fra bjergene er regntiden ikke noget problem

Anonym Asien08

Sidste år var jeg i Indien i 14 dage i juli og jeg havde ingen problemer med regntiden. Faktisk oplevede jeg slet ikke regnen. Der var nogle dage, hvor det var overskyet og ellers så regnede det kun om natten. Til gengæld havde jeg meget svært med at vænne mig til varmen – der ofte rundede de 30 grader, men grundet luftfugtigheden føltes det meget værre.
    Men man kan sagtens rejse rundt, så længe man bare er forberedt på det.
    Jeg rejste rundt i Delhi, Jaipur, Agra og Pushkar.

God tur. 🙂

Anonym Vibs

Hej jeg er bosat i Indien og Goa bliver lukket i juli måned pga. monsunen.

Anonym Vickie Stenholdt Hansen

Hey.

Hvilke andre gode strande kan anbefales i Indien end Goa??? Skal også dertil i juli.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account