This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sacha

Jeg ville høre om der er en kær sjæl herinde, som vil være sød at give mig et godt råd om, hvorvidt det er muligt at rejse i Indien i disse varme regntids måneder?

Jeg vil gerne rejse i Indien fra juli til september, dvs. 2 måneder, men i disse to måneder er Indien jo MEGA varmt og meget regnfuldt, så kan det overhovedet anbefales at rejse i Indien i disse måneder?

Anonym Anonym

Jeg ville ikke tøve med at tage afsted. Ja der er varmt, og der regner, men så slemt synes jeg ikke det er, men det er selvfølgelig forskellig fra person til person. Det afhænger også af hvor du rejser og hvornår. For i Sydindien starter monsunen allerede omkring maj, og er slutter forholdsvist tidligt, mens monsunen først starter senere oppe omkring Delhi.

Anonym Patrick

Jeg var i indien 2 måneder sidste sommer. (nordlige del).. Og det kan klart anbefales. Men man skal da regne med at være våd meget af tiden fordi luftfugtigheden er enorm.. Men ellers synes jeg nu ikke der var nogen problemer ved at rejse under monsunen. Klart anbefales..

(i rajasthan regner det generalt ikke ret meget)

Anonym Anonym

Hej som de andre svar indikere så er regntiden ikke så slem på dette tidspunkt, men sikker kan man aldrig vide. Nu er jeg bosiddende i Indien, Mumbai. Og Goas strande er lukket i juli mdr. fordi det er for farligt pga. bølgerne. Men ellers er der ikke noget, der skulle forhindre din rejse. men et par byger i ny og næ kommer du måske ikke uden om i Juli.

Rigtig god tur.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account