This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madsogkristina

Hej vi overvejer at tage til Indien i juli, men er nu blevet i tvivl om vejret er for regnfuldt og varmt. Vi har tidligere været i Thailand og Mexico i samme periode hvilket var fint vejrmæssigt på trods af lidt regn.
    Vi ville gerne være ca 14 dage i Rajastahn og en uge i Goa.

Vi vil super gerne høre fra jer hvis I har været der i den periode eller bare kender noget til det.

Mange hilsner

Mads og Kristina

Anonym Vibs

Hej Mads og Kriatina,
    I kan sagtens tage afsted på det planlagte tidspunkt. Jeg var sidste gang i Indien sidste sommer og vejret er ikke så slemt som mange tror. I skulle kunne undgå monsunen i perioden, især når i tager nord på og den starter i syd sidst i juli. Men selvfølgelig kan man ikkevære 100 % sikker.
    Håber i får en rigtig god tur.
    Hilsen Vibeke

Anonym Vibs

Hej Mads og Kriatina,
    I kan sagtens tage afsted på det planlagte tidspunkt. Jeg var sidste gang i Indien sidste sommer og vejret er ikke så slemt som mange tror. I skulle kunne undgå monsunen i perioden, især når i tager nord på og den starter i syd sidst i juli. Men selvfølgelig kan man ikkevære 100 % sikker.
    Håber i får en rigtig god tur.
    Hilsen Vibeke

Anonym Adam

Hej Mads og Kristina,

Indien er et fantastisk land! Jeg var i indien sidste år i september. Det er også i regntiden.

Vi oplevede stort set ikke noget regn nordpå i området omkring Delhi og i Rajasthan. Det regnede dog en gang virkelig meget i Pushkar… men det holdt heldigvis op 🙂

Min oplevelse var, at det generelt regner mere sydpå. Goa er der ikke meget ved uden for sæsonen. Strandene er ikke det samme, når det styrtregner store dele af dagen, og der er fyldt med myg. Man skal derfor ikke tage dertil for at få sol – omvendt er der ikke så meget andet at lave. Mumbai var jeg glad for at få besøgt, selvom det også regnede lidt.

Jeg har skrevet mere om det, og har billeder på min egen rejseblog:
    http://www.deldinrejse.dk/profiles/blog/show?id=1934058%3ABlogPost%3A15

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account