This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heidi84

Hej
    Jeg skal 4 måneder til Indien. Den sidste måned (juni) vil jeg backpacke rundt 🙂
    Er det nogen der har planer om ar backpacke i den periode og kunne have lyst til at mødes? 🙂

Anonym Rikke Jensen

Hej
    Jeg kunne godt være frisk på at backpacke med dig i juni, du kan skrive på rikkejensen1988@hotmail.com 🙂

Anonym heidi84

Hej med jer.
    Jeg regner med at være tæt på Goa i slutningen af maj og juni. Jeg tager allerede afsted næste uge og der er RIGTIG varmt. I Delhi og nord Indien er der 45-50 grader i juni ca…. efter hvad jeg har hørt og tænker det måske er mere behageligt langs kysten på dette tidspunkt? Jeg har også snakket med en kollega jeg ahr der er fra Indien og hun siger man ikke skal finde på at rejse alene som pige i Indien, da det kan være ret farligt. Det var egenltig min plan at rejse alene i et stykke tid, men efter at have snakket med hende, vil jeg rigtig gerne rejse med nogen hele turen… i det mindste være i nærheden af andre backpackere 🙂
    Jeg ahr retur billet fra Delhi den 29 juni 🙂

Anonym Simon Frederiksen Hinz

Hej Heidi ( og Rikke)…
    Jeg tager også til asien og højst sandsynligt til indien fra starten af juni og til og med juli. Havde forstillet mig som udgangspunkt at rejse alene, men det kunne være rigtig rart som at starte rejsen med nogle andre Danskere. Overvejer at flyve til New Delhi og derfra packpacke rundt i nordindien da klimaet eftersigende skulle være mest behageligt der. Skriv endelig hvis i kunne tænke jer at følges lidt af vejen, mødes eller bare udveksle ideer.
    Hilsen Simon
    simonhinz@hotmail.com : )

Anonym Signe89

Hej 🙂

Jeg overvejer også at rejse i Indien i juni.
    Hvilke byer har du tænkt, at du gerne vil til?

Vh Signe

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account