This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym have

Jeg pige på 28 år som skal til Indien over en måned i juni/juli. Lander i Delhi og skal flyve hjem fra Bombay.
    Har ikke lavet de store planer og vil derfor gerne høre fra andre, som har været i Indien på dette tidspunkt. Hvilke steder kan du anbefale osv.?

Vh Bettina

Anonym Nanna Petursdottir

Hej
    Jeg skal til Indien fra 30. juni til 14. juli. Jeg er inviteret til bryllup hos en tidligere arbejdskammerat d. 9. juli som tager omkring 5 dage og er i Allahabad. Jeg flyver til/fra Delhi.
    Jeg ville lige høre om du havde fundet en rejsekammerat og om du har planlagt de første uger af din rejse.

mvh
    Nanna

Anonym have

Hej Nanna
    Jeg har faktisk lige skrevet sammen med en anden pige i dag om at mødes i Indien. Men vi har ikke aftalt noget bestemt endnu.
    Det kunne da være hyggeligt at mødes med dig, men hvis du først kommer til Delhi d 30 juni er jeg nok ikke i byen længere. Min plan indtil videre er at se Taj Mahal og Ganges… Ellers er jeg åben for forslag.

Vh Bettina

Anonym nannapet

Hej Bettina
    Det eneste jeg har bestemt mig for at se er Taj Mahal og Varanasi (samt Allahabad) og måske Jaipur.
    Jeg vil bruge tog for det meste men har stadigvæk ikke bestillt noget (tog eller hostel).
    Har du fundet noget hostel i Delhi, jeg kommer meget sent om aftenen 30. og vil derfor gerne bestille den første nat så jeg undgår at skulle sove i lufthavnen eller tro på at taxachauferen kan anbefale et godt hostel 🙂

vh
    Nanna

Anonym have

Hej Nana
    Jeg vil også gerne se Taj Mahal og Varanasi og Jaipur. Indtil videre er min plan at rejse fra Delhi omkring d 27 eller 28 juni, men vi kan jo skrives ved og måske mødes i Agra eller Varanasi og rejse videre til Jaipur sammen… Jeg har også tænkt mig at rejse med tog rundt i Indien.
    Jeg ankommer også sent til Delhi i morgen aften, og har bestilt de to første nætter på Hotel Ajanta i Ram Nagar (et backpacker område i Delhi).
    Du kan skrive til mig på bettinahave@hotmail.com

Vh Bettina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account