This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ISMoller

Hej
    Jeg skal til Indien, i området omkring Agra, enten i maj eller juli. Men da jeg tjekkede vejret dernede, fandt jeg ud af at varmen topper i maj, og der er regntid i juli. Kan man godt holde varmen og regnen ud? Og hvornår synes I det ville være bedst at rejse?
    -Irene

Anonym Daizz

Hvis du kun skal være i området omkring Agra, så er maj måned langt at foretrække. Monsunen er på sit højeste i juli i det område, men mens der max regner et par timer i døgnet (ikke hver dag), så bevirker varmen og regnen, at det føles som at gå i en sauna. Personligt generer varmen og regnen ikke mig, men det er altså meget varierende fra person til person, for ja der er varmt.

Anonym Vibs

Maj er klart at foretrække, hvis du kan nå det mht. visum. ved ikke hvor langt du er i dine planner. Men visumreglerne er blevet skærbet de sidste år, så det kan tage op til 1 mdr. at få bevilliget visum.

Anonym Anonym

Hej!!

Jeg rejste rundt i Indien sidste år i april, maj mdr.. Ang vejret var det til at holde ud, men du skal helt klart påregne en masse regn og varme…

Skal du til Agra, hvilket kan anbefales vil jeg anbefale dig et hotel der hedder Budda hotel.. Billigt og enormt hyggeligt..

En anden ting du skal være opmærksom på er at Inderne selv holder ferie i det tidrum så togbilletter kan være svære at få.. vi brugte rigtig mange penge på fly pga af det..

Ellers rigtig god tur´.. du spørg bare hvis du har flere spørgsmål..

Mvh Tina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account