Hej Joey
Jeg har været 14 dage i Indien i juli måned for 2 år siden og det kan kun beskrives på en måde: VARMT. Det er ikke det mest optimale tidspunkt at rejse på, da luftfugtigheden simpelthen er så høj, at man smelter. Jeg oplevede til gengæld ingen regn overhovedet – kun blå himmel og en bagende sol. Det var derfor svært at komme rundt omkring og se seværdigheder mv. uden at koge over. Men altså det er muligt, så længe man bare er forberedt på betingelserne og hele tiden sørger for at få masser af væske indenbords.
Jeg rejste selv med min kæreste, så kan ikke give dig nogle råd i forhold til at rejse alene, men som pige ville jeg respekterer forholdene dernede og således kun have shorts eller nederdele på, der går ned over knæene. Derudover er det en god ide at bære t-shirts, der ikke er for nedringede og som dækker skuldrene. Jeg oplevede, at jeg slap for mange blikke mv. ved at gøre dette, da jeg ligeså så flere gå med korte nederdele blive udsat for lidt af hvert.
Generelt er et godt råd at ikke at gå alene rundt om aftenen. Vi fik det råd – selvom vi var to – at trække hjem på hotellet, når mørket sænkede sig.
Rigtig dejlig tur 🙂