This topic is empty.

• Forfatter
     zaggisanja

hej hej..

jeg skal til Indien og har tidligere fået gode svar på denne side, så jeg håber at der måske er en der kan hjælpe mig igen.

Jeg ved, at man i Thailand nemt kan købe en thai mobil tlf billigt, så man kan ringe og smse hjem til næsten igen penge.

Kan man også det i Indien? har nogen erfaringer med det?

synes det bliver for dyrt at bruge den danske – og facebook er fint, men vil også gerne kunne bruge en tlf.
    håber nogen måske har erfaringer med dette.. 🙂

mvh Sanja

Anonym Anonym

hej

Jeg købte et Vodafone taletidskort. Det fungerede perfekt og var rimeligt billigt..

Anonym Anonym

Jeg købte det i Indien. Det virkede nøjagtig som i Danmark. Der er bare forskel på prisen alt efter hvilken stat man er i. Et kort der er købt i en delstat, koster ikke det samme at bruge i alle de andre delstater..

Anonym sanja

ok.tak for svaret…. købte du det herhjemme? eller i Indien? og er det så et nummeer man indtaster på sin danske tlf?

Anonym Toke Fyhring Sørensen

Du skal aldrig købe mobiltelefoner i Indien, det eneste de bruger dem til er at ringe med hemmeligt nummer til dig og stønne i røret…især mændene!! Lad vær med det, for din egen skyld.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account