This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sara86

Hey
    Jeg har lige fundet ud af at jeg har råd til at rejse i min sommerferie, har et budget på 15.000 og vil virkelig gerne til Asien, men fuck fuck, der regner det jo om sommeren? Nogen der ved noget om det, har en løsning eller et alternativ? Jeg vil ikke have regn når jeg er på ferie jo… Og jeg har kun tid til at rejse i sommerferien og helst august.
    Hilsen Sara

Anonym Jesper Jensen

Tag til Bali – her er det ikke regntid, og her er alt hvad du kan ønske dig.

Ok, der er ikke Himalayas bjerge – til gengæld er der gode muligheder for trekking på vulkaner.

Kulturelt set er der masser af store oplevelser – Tag evt. til Java og se det imponerende Bordobodur tempel.

Der er fantastiske templer og den supervenlige balinesiske befolkning.

Har du lyst til lidt eventyr, så rejs østpå til de mindre besøgte øer øst for Lombok. Eks. Komodo og Flores.

Søger du en flybillet direkte fra DK til Bali er den dyr. Rejs i stedet til Bangko, Kuala Lumpur eller Singapore og book en nyt fly derfra (kan gøres hjemmefra). Hver af disse byer er det værd at bruge et par dage i.

Hav en god rejse..

Anonym Mette

hej… vil bare sige at jeg har rejst i Asien. Malasia, thailand, Laos, Filippinerne, Vietnam og Cambodia i vores sommermaaneder (weet season) april – August. IKKE NOGET PROBLEM… Solen skinner stadig 90 % af tiden + der er ikke saa mange tourister. Kan staerkt anbefale du stadig tager afsted. Jeg havde selv tvivl pga. aarstiden. Men Asien er stadig Asien!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account