Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538271
     Anonym

      Hej 🙂
      Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode råd om nogle ruter ned igennem asien.?

      Planen er at rejse midt i okt. Starte i nepal også ende nede omkring Indonesien jeg har 7 mdr til rådighed hvis altså pengene rækker så langt 🙂 så vil selvfølgelig prøve og finde den billigste rute ned igennem men vil også gerne opleve en masse.

      Mange hilsner Michelle

      #3538297
       lauridsen_lars@hotmail.com

        Hej michelle.
        efter du har trekket rundet i nepal, som du jo nok skal, kan anbefalde Anapurna trek som tag mellem 15 og 20 dage,
        Du har flere muligheder, du kan flyve fra nepal til Bangkok og rejse ned igennem asien, eller du kan tag en jep fra nepal som köre ind i tibet, fra tibet kan du rejse vider ind til kina du kan krydes ind til laos eller vietnam, har selv rejset oveland fra kina til laos, kan anbefaldes, ned igennem laos og til Thailand, eller vietnam og cambodia kan du besöge under din rejse, du kan også rejse fra nepal til indien med bus eller fly, du kan rejse til varanasi i indien og rejse ud mod calcutta og du kan besöge dajlling i indien, inden du flyver fra calcutta til bangkok, når du rammer bangkok er det ledt at rejse til indonisa, husk og brug noget tid på sumarta, og malaysia, fra singapor kan du flyve til bali eller jakata, du har mange muligheder ,ring til mig hvis du skal bruge mere info eller skriv en mail til mig, 00455357037 l, god rejse lars

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account