This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Tusind tak for svaret, det er en stor hjælp! 🙂

I de 30.000 er også fly, vaccinationer, forsikring osv inkluderet, lyder det stadig realistisk? Altså omkring 10.000 for 2 til mad, overnatning osv?

Anonym Henrik

Tror vi brugte ca. 1500.- om ugen pr mand på lokal transport, overnatning, diverse udflugter, mad, lidt souvenirs ect. Og vi levede ok. Er man hardcore og ikke nærmer sig McD, PizzaHut, men lever af ris og naan brød kan det også gøres billigere..

Anonym Rejsindiennepal

Hej Alle!
    Min søster og jeg planlægger en måneds rejse til Indien og Nepal, i den forbindelse har vi et par spørgsmål, vi håber i kan hjælpe med!

1) Vi har tilsammen et budget på næsten 30.000kr til alt, vi har tænkt os at leve så billigt som muligt, men vil selvfølgelg også gerne have råd til oplevelser i form af forskellige ture. Lyder dette som et realistisk budget?

2) Har i erfaring med tog fra Indien til Nepal? Og transport generelt i disse lande? Er det realistisk at nå begge lande på kun en måned?

3) Har i ellers ideer til oplevelser vi bare ikke må gå glip af i disse to lande, tager vi gerne imod!

Vi håber i kan hjælpe os! 🙂

Anonym Henrik

Hej
    Jeres budget er fint, jeg brugte 12.000.- på 4 uger, alt incl. Det er utroligt billigt derovre, overnatning kan fås til en 10’er pr nat, alt efter standard. En togtur på 15 timer koster ca 30-40 kr. Så ingen problem der!
    Ved ikke om der er tog fra Indien til Nepal, men der er i hvertfald bus og fly.
    Det er meget nemt at komme rund i Indien, tog og bus kører overalt i landet. Så det skal i ikke bekymre jer om.
    I kan langt fra nå hele Indien og Nepal på en måned.
    Udvælg en del af Indien i vil til, ex. Rajasthan hvor der er rigtig meget at opleve, ta derfra til Delhi og videre til Nepal, så kan i gøre det på en måned.. men prøv at begræs jer, da man meget hurtig kan komme til at bruge rigtig meget tid på transport. Bus og tog er af en meget dårlig standard i forhold til herhjemme!

Anonym Dorte Melgaard

Vi rejser til Indien og Nepal om en måned og skal være der i 4 uger. Du er velkommen til at kontakte mig i slutningen af juli, så skal jeg gerne opdatere dig 🙂

Anonym Sabah

Jeg skal til indien og Nepal til nov 2014 og vil rigtig gerne høre hvad andre anbefaler herom??

Anonym Sabah og co

Jeg og to andre venner, skal til indien og Nepal til nov 2014 i en måned og vil rigtig gerne høre hvad andre anbefaler herom??
    Vi har aldrig været der før og vil rigtig gerne have anbefalet steder at tage hen og se/ gode rejseruter (helst med tog)…
    Håber meget at høre fra flere India/ Nepal rejsende 😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account