Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3532788 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     zaggisanja

hej hej. min kæreste og jeg planlægger tur til indien og nepal i juli.

er der nogen der ved noget om følgende?

Prisniveau i indien og nepal – på hotel eller hostel med eget bad og wc. og på mad og transport?

kan man tage til Kerala i juli og håbe på solkin?

Hvor meget regner det opp i nordindien og nepal i denne tid? Kan man tage på trek og rafting i Nepal på denne tid?

er der nogen erfaringer med husbådture i kerala??

er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med indenrigsflyselskaber i indien . f.eks. kingfisher eller spice jet eller jet airways??

mvh Sanja
      håber nogen har et svar eller to.

sanja

Ok tusind tak… 🙂

må jeg spørge hvad I så lavede i Nepal? Vi overvejer at se chitwan nationalpark…
        er det til selv at bestille ture i kathmandu?

rejste i med selskab eller helt på egen hånd?

– og vil du helt fraråde en tur på denne årstid?

mvh Sanja

McWearq

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg ikke kan komme til at svare på dit spørgsmål

McWearq

Man må åbenbart ikke paste tekst ind i dette felt. Jeg havde skrevet en længere smøre, men den gider jeg altså ikke starte forfra med. Det korte af det lange er, at I formentlig hverken får solskin eller trekking på jeres tur. De kulturelle oplevelser og samspillet med den lokale befolkning er naturligvis upåvirket af vejret 😉 og så er det altså ikke koldt, tværtimod. Da vi var i Agra blev der målt 50 grader celcius.
            Mvh Michael

sanja

hold da op…

ja, jeg havde også selv skrevet en lang smøre til nogen om Borneo som bare forsvandt ud i det blå da jeg ville oprette indlægget – så forstår godt du ikke orkede at starte forfra – tak for dit svar 🙂

det er også mest kulturen vi kommer efter…
              men vi skal nok lige overveje det en ekstra gang, hvi i slet ikke så solen dernede…

det kunne måske blive lidt deprimerende…

mvh sanja

McWearq

Der er meget billigt i Indien, men Nepal er faktisk endnu billigere. Min kone og jeg var afsted i sommerferien forrige år, og boede på mellemklassehoteller for i gennemsnit kr. 150,- pr døgn, men det kan gøres meget billigere. Mad koster ingenting og en togrejse fra Delhi til Chennai (3 døgn i sovevogn) kostede kr. 300,-
                Nepal var en skuffelse rent vejrmæssigt. Det regnede hver dag og bjergene var skjult i skyer. Der var helt stilstand på trekkingområdet, og kun ganske få raftingbureauer holdt åbne.
                Jeg tillader mig at tvivle på at der er meget sol i Kerala på denne årstid. I Chennai som ikke er så forfærdeligt langt derfra var der i hvertfald ingen sol.
                mvh. Michael

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account