Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533306
     Heidi91

      Hej:)
      Jeg kunne godt tænke mig at rejse til Indien i starten af næste år, men da jeg aldrig har rejst som backpacker vil jeg høre om det er en skidt destination for en første gangs rejsende? Har hørt at landet måske er lidt af et kulturchok;)

      #3533307
       Prettyboy

        Hej!

        Først og fremmest så glæd dig!

        Jeg ved ikke om Indien er en skidt destination at begynde med. Det kommer an på, hvor i Indien du har tænkt dig at tage hen. Det gode ved indien er at infrastrukturen og transport mulighederne er forholdsvis gode. Det gør det dejligt nemt og overskueligt for en først gangs backpacker. Mht. kulturchok så kan det nok godt være lidt overvældende som første gangs backpacker. I Indien bor der rigtig mange mennesker! Vi snakker altså over en milliard ! Samtidig er Inderne ret pågående synes jeg og det kan godt blive stressende når alle vil tale med en. Det kan være meget overvældende for en førstegangs backpacker. Jeg kan ikke råde dig til om det er en dårlig ide eller ej. Men en ting er sikkert og det er at det bliver en spændende udfordring.

        🙂

        #3533308
         Anonym

          Okay tak:) så længe det ikke er noget der direkte frarådes, vil jeg tage det som en spændende udfordring:D

          #3533326
           lauridsen_lars@hotmail.com

            Hej heidi.
            Indien er et kanon land og rejse i, men det er også hård og rejse rundt i indien, har rejst som back packer i mange mange år, og har haft to store rejser til indien, hvofor rejser du ikke til Thailand og laos og så derfra vider til indien, så er du klar til det store pres du kommer ud få i indien,jeg har altid starte med syd öst asien og så derfra til Indien, man kan aldrig blive klar til indien men man kan pröv så godt man kan,husk mange rejser der til og rejser der fra efter et par dage,held og lykke, lauridsen_lars@hotmail.com

            #3533341
             Anonym

              Ej hvor fedt – tak for spare tippet:)

              #3533334
               Anonym

                Hej
                Super – tak for det gode råd, har også hørt Thailand skulle være fantastisk. Så er jeg forhåbentlig bedre rustet til Indien:)

                #3533335
                 lauridsen_lars@hotmail.com

                  Hej Igen,
                  Thailand er et godt begynder sted, hvor du möder mange back packer, med de sidste nye info om indien og alle de andre steder, husk du kan flyve billiget fra Bangkok til calcutte, indien, tag et par timer eller tre,
                  held og lykke med det hele, lars

                  #3533346
                   Georg Jensen

                    AirAsia er begyndt at flyve billigt fra Kuala Lumpur fra til flere steder i Indien – der er priser helt ned til omkring kr. 1000,-.

                    #3533404
                     Anonym

                      Jeg vil ikke sige at Indien er et svært land at rejse i, men som de andre skriver, så er inderne meget pågående og de GLOR! virkelig meget, så det kan blive helt ubehageligt. Der er rigtig mange mennesker og meget beskidt (i hvertfald i nord), hvis du skal rejse med Jysk så har de et kontor dernede med hjælpsomme mennesker, så det er ikke så slemt ;O) de har mange flotte ting at ting, så det er klart et besøg værd! ;O) God tur..
                      PS. Thailand er også fantastisk, men vil ikke mene at det er nødvendigt at tage til Thailand inden man rejser til Indien. Desuden kan du booke noget hjemmefra gennem Jysk (det er meget dyrere end hvis du bestiller dernede) men så har du lidt sikkerhed ;O)

                      #3533898
                       Miarb

                        Første gang jeg var ude og rejse i længere tid som backpacker tog vi til Indien og landede i Delhi som den første by, så ja, stort kulturchok ! vi havde taget en gap adventures tur der hedder Uncover India som varede 14 dage fra Delhi og ned til Goa, rigtig rigtig god måde at få set en masse i Indien og alting var velorganiseret. Jeg ville personligt ikke selv have rejst bare os to piger alene, så den her tur var super at starte ud på og rustede os til resten af vores måneder i de andre lande, da man stortset har set alt der er at blive forarget over efter 3 uger i Indien 🙂

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

                      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                      Log ind med brugernavn & kodeord

                      eller    

                      Glemt dine oplysninger?

                      Create Account