This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikkejensen1988

Vi er to piger, som i starten af juli tager to uger til Indien.
    Hvad skal man absolut se og hvad er realistisk at nå på 2 uger?
    Vi vil gerne nå at få nogle kulturelle oplevelser, være aktive, se noget smukt landskab, men også have nogle afslappende dage ved stranden.
    Jeg håber der er nogle, der vil dele deeres erfaringer!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej piger.
    I skal rejse nord på, Brug et par vilde dage i Delhi eller måske kun en dag. rejs så nord på op til Dhamasla som ligger 12 timer med bus fra Delhi,Dhamasla er det sted Dali lama bor så der forgår en masse ting med de tibtanske munke og et godt sted for yoga,
    Inden i rejser hjem kan i tag en tur til Agra hvor i skal se Thajs mahal, som ikke ligger langt fra Delhi, husk når i kun har to uger find et par steder og brug noget tid der, ellers bliver det for meget, da indien er hård arbejde. god rejse . lars

Anonym Rikkejensen1988

Vil du soge at Dhamasla er bedre at bruge sin energi på end Varanasi og evt Darjeeling?

Hej Igen.
    Hvis i lander i calcutta og flyver hjem fra Delhi kan i få det hele med, Fra Calcutta til Darjelling med tog og bus, et rigtig flot sted,derfra rejser i med tog til varanasi som er en stor og flot oplevelse, men vildt, vider med tog til Agra Thaj mahal eller med tog og bus til Dhamasla, Når i ikke har mere tid kan i måske flyve rundt,
    jeg har brugt meget tid i indien og hvad i nu gör bliver det en oplevelse, Darejlling er super godt og det samme er Dahmasla, varnasie, hård arbejde, men fantastisk, op til jer piger, held og lykke, lars.

Anonym Natalie M

Hej.. Jeg har selv lige være i Indien alene i etg godt stykke tid.. Det var hård men fantasisk. Hvis det er strand i søger er det jo Goa i skal til fantastiske strande. Personligt kunne jeg bedst tilde Colva Beach. da jeg var i syd sagde alle tag til Nord og da jeg var i Nord sagde alle tag til Syd. Så der er delte meninger. Men jeg syntes Lars har ret Thaj Mahal er jo bare Indien. Ellers syntes jeg også Hampi var fantastisk. Men husk at bestille tog billetter i god tid hvis i skal på en lang tur.

Anonym Marie

Hej jeg tager til New Delhi her på fredag og er af sted i 2 måneder. Først tager jeg til Dharamsala og bliver så længe jeg nu har lyst.
    Har I nogle forslag til steder der klimamæssigt er gode at besøge i april og maj?
    Jeg er interesseret i trekking, historie, kultur og natur!

Hej Igen.
    Nord indien er best for det bliver mega varmt omkring varanasie og Delhi,
    der er masser af trekking muligheder i Dhamasalsa og manali, leh ladak, Du ville elsker nord indien, og det bedste tidspunket du rejser på .held og lykke, lars

Anonym theis.jorgensen

Hej
    Hvor lang tid skal man sætte af til en tur i Indien, hvor vi har lagt en rute der lyder:
    Delhi – vidre til rajasthan – ned langs vestkysten helt ned til kerala backwater – over til østkysten og helt op til Kalkuta – fra kalkuta med tog til darjeeling.
    Vi vil rejse med tog det meste af tiden og stort set ingen fly.
    Glæder mig til at høre hvad i siger
    Tak

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account