Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544763
     Cheesedudle

      Hej.

      Jeg var selv i Indien i 2 1/2 måneder for ca. et år siden og det er et virkelig awesome land, som jeg fuldstændig forelskede mig i.

      Mht. tog så er det egentligt ikke så svært og ventetiden kan varierer.
      Jeg rejste næsten udelukkende med tog, fordi at busserne er så ubehagelige og lange.
      Jeg fik næsten altid den togbillet til den dag jeg ville rejse, blot ved at gå ned til togstationen (hold øje med en turistafdeling, der snakkes der engelsk!) og så sige at jeg vil have den og den billet til den og den dato.

      Jeg tror det længste jeg skulle vente på en togbillet var ca. 3-4 dage, da der var fuldstændig booket. Det var fra Puri til Vijayawada.

      Jeg købte ikke en eneste billet over nettet, da jeg fandt det meget nemmere med togstationerne. I de større byer har de altid en turistafdeling, hvor man kan gå hen og bestille billet.

      Jeg håber du får en god tur! Gid det var mig.

      #3544759
       Simone Marie U. Mortensen

        Hej!

        Jeg rejser til Indien d. 17 marts en måned og flyver til Delhi og vil videre til Rishikesh/Haridwar. Jeg har fået fortalt af en bekendt at man skal være i god tid med at købe togbillet da billetterne hurtigt bliver udsolgt, og man kan risikere at vente mange dage på at komme med et tog. Jeg fik fortalt man kunne købe billetter over nettet bl.andet på check my trip hvor det viser sig at være svært som udlænding da man ikke har noget indisk mobil nummer og at de ikke altid vil acceptere udlanske betalings kort. Er der nogle der har erfaring med at købe togbilletter over nettet i Indien og/eller general erfaring med tog og bus I Indien (gerne fra Delhi til Rishikesh)?

        Håber at høre fra jer.
        Simone

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account