This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym *millen*

Jeg har lidt besvær med at finde ud af hvor “slemt” det er at være i Indien undermonsunen, her tænker jeg på midio juli til medio august. er der nogle der har nogle erfaringer??

Anonym Anonym

Det er meget varmt – og det er meget fugtigt – men når det er sagt, så vænner man sig til det. Det kan give nogle ordentlige kraftige byger, men det er ikke sådan at det står ned i stænger hele dagen. Det er tit overskyet og trykkende, du skal ikke regne med at se den blå himmel og solen ret meget. Det kan fint lade sig gøre at rejse under monsunen, der er også stor forskel på hvor slemt det er forskellige steder i Indien, det er jo et kæmpestort land.

Anonym Anonym

Det kommer meget an på hvor du er. Jeg var i Tamil Nadu og det sydliger Indien sidste sommer, og der regnede slet ikke. Selvfælgelig er der varmt, men det vænner man hurtigt sig til. Jeg har oplevet det stik modsatte. Himlen var blå over 80 % af dagene og solen skinnede hver dag. Jeg har før boet i Indien i Chennai i en periode, og monsunen svinger meget fra år til år. Så mit råd er: bare tag afsted, du vil altid finde et sted hvor monsunen ikke er. Nyd det.
    Hilsen Vibeke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account